Sv: Husholdningens budsjett og regnskap
Dette var et tema mannen min kunne vært interessert i. Han kunne faktisk formulert seg sånn også. Og vært troende til å velge et sånt nick. ER du mannen min? Er dette bare enda en måte å få meg til å innrømme at jeg har brukt for mye penger på IKEA igjen? Hva kommer den neste tråden din til å hete - "Ivar Kamprad - geni eller slu jævel?"? 
Hvis ikke: Hei og sånn. Matilda. Jeg er bare paranoid når de er ute etter meg. Du må gjerne introdusere deg her. Vi har et eget økonomiunderforum her, som alle med mer enn ni innlegg får tilgang til. Velkommen til forumet!
Ellers: Njæh. Vi hadde et budsjett, det hender vi tar et røsk og ser over hva vi har brukt, men vi er blitt litt sløve oppi nattevåk og småbarnsstress. Det går i hovedsak bra fordi vi har råd til det og klarer oss fint likevel, men vi burde jo ta oss sammen og få litt mer kontroll på hva pengene går til, og la være å kjøpe sånt vi egentlig ikke trenger. Iskremmaskin, for eksempel. Og nei, jeg trengte vel strengt tatt ikke det oliventreet i går.