Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-06, 20:46   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tor Erling Staff (gammelt NM-innlegg)

Jeg har mistet all respekt jeg en gang hadde for Staff. Jeg hørte ham på riksdekkende fjersyn og satt med haken på knærne i flere timer etterpå.
At han ikke føler seg som et offer bør ikke være grunn nok til å gå ut med slike uttalelser. Det er mange syke mennesker der ute som tar hans ord som en tillatelse. Og det sitter mange offer der ute som føler det som de blir pekt på og ledd av når Staff kan finne på å si slike ting.
Og det verste er vel at framtidige offer kanskje ikke vil føle at det de føler er "riktig" eller at det som har skjedd ikke er noe å bry seg med.

For øvrig vil jeg si at jeg er enig i det Sitron sier. Noen ganger er det faktisk mulig å ikke bli merket av overgrep.