Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-12, 12:52   #5
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjør nyhetsbildet noe med ditt syn på barneoppdragelse

Jeg har jo veldig dårlig fantasi, så for meg vil ofte en nyhetssak eller en diskusjon eller eksempler jeg hører gjøre at jeg kommer på farer jeg ellers ikke ville tenkt på.

Et eksempel er babyer i pulk, noe jeg droppet etter å ha hørt en håndfull skrekkeksempler. Og jeg tror nok at "barn alene på hotellrommet" er preget av den Madeleine(?)-saken.

Kidnapping ellers er jeg egentlig ikke veldig redd for (banker hardt i bordet!!). Man hører jo om disse "menn prøvde å lokke med seg barn"-episodene, men det virker nesten som "pranks", for gudsjelov så ser det jo ikke ut til at de lykkes noen gang?