Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-12, 22:36   #1
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Rødme

Njulaif svelger en kamel... Igjen...

Jeg har ofte flåset en del med artister som kanskje ikke helt faller inn under min foretrukne musikkgenre, og jeg kommer helt garantert til å fortsette med det i fremtiden også (jeg mener, det å være pittelitt "frekk" med "folk og fe" er jo en stor glede, innenfor visse grenser selvsagt). Så også nylig her på forumet da det var en tråd om Justin Beiber i forbindelse med konserten han hadde på Operataket. I kjent stil synes jeg hele greiene var "grusomme greier" osv.

Men, i dag har jeg sett på Skavlans intervju med den godeste Justin, og jeg må (om enn motvillig) innrømme at gutten har fan meg både humor og sjarm, OG han svarte til dels godt for seg på en god del av spørsmålene som ble stilt. Og han sang til og med a capella under intervjuet, og jeg må konstatere at han faktisk _kan_ synge. :gremmes:

Men jeg vil fremdeles fastholde at disse sangene, DE er godt under pari for min del.

Ja, da var det sagt (i full offentlighet til og med). :skynder meg å finne frem noe Metallica snarest for å få balanse i verden igjen:

Sist redigert av Njulaif : 20-06-12 kl 22:51.
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat