Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-07, 13:06   #24
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hyttestørrelse og restriksjoner

Helt enig med Polyanna!

Flyreise-restriksjoner hadde vært noe! Da skulle våre miljøbevisste politikere fått det slitsomt tenker jeg... Ikke nok med at de kjemper for at hver en lille avkrok av det ganske land skal ha en flyplass, men de skal selvfølgelig ha avgangstider som passer slik at det passer fritidsordningen sin på Stortinget også. Den s.k. statsavtalen fremhandles i samarbeid mellom flyselskapene og våre politiske representanter hvert år, og ja, det bestemmes i stor grad av hvem som bor hvor av politikerne. Det året (eller så...) som Olsen var fiskeriminister, var det flyavganger hver time til Tromsø. Kjekt og greit, men lite miljøbevisst. Og når politkere er på turne, brukes ALLTID fly, selv om det er innen Norge, hvorfor kan aldri politikere ta toget?

Forresten så sendte jeg en mail til Fremtiden i våre hender i går, men jeg regner med at jeg ikke får noe svar før de er tilbake på jobb etter hytteferiene sine i påskefjellet.

Kjenner jeg er litt politiker-uvel i dag