Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-06, 19:55   #9
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gratisprinsippet i skolen

Opprinnelig lagt inn av Zefid, her.

Hva hvis man velger å ikke sende ungen sin på leirskole, får de vanlig undervisning på skolen da den uka de andre er på leirskole?

Da jeg gikk siste året på barenskolen, 6klassen så skulle vi på leirskole til Børgefjell Nasjonalpark.
Jeg var nettopp operert i kneet mitt å kunne ikke værme,ikke hadde jeg lyst å være med heller. Vi hadde ikke så god rå og hver enkelt måtte ut med 3000 kr, noe jeg synnes var mye penger for et tur på "fjellet"

Jeg ble satt i en 5klasse, jobbet med skolearbeid lærern min hadde skrevet ned.
Mest var sånn ekstra arbeid som "hver hva hvor" bøker i norsk, ekstra matte bøker og sånt.
Var i en 5 klasse for at alle 6klassene var på leirskolen.

På ungdomsskolen bestemte vi oss for å ikke dra på klassetur siste året.
Klasseturene da brukte å gå til sverige- Umeå eller Finnland til Vasa. Ikke noe undervisnings greier eller noe på de turene.
Vi tok heller et par telt med oss å dro på telt/hyttetur på Saltfjellet

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat