Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-12, 00:10   #6
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ikke helt tenåring lenger.... (hudpleie?)

Jeg smører ikke da. Det er.... vel, lenge siden jeg har smurt noe som helst på meg. Utenom solkrem i ny og ne.

Men jeg vasker da ansiktet med vann, og altså oppdaget jeg i min latskap at litt babyolje på kluten gjorde det enkelt å få bort maskara. Sånn siden det er så lite kledelig å gå på jobb med svart under øynene fra gårsdagens sminke, så legger jeg ned såpass energi.

(Det er egentlig en ny ritune altså. Jeg fant nemlig ut at det kunne være greit med et lite minimum av sminke, og landet da på en maskara, når jeg skunne begynne i ny jobb. Vært hjemme lenge nå...)

Også vurderte jeg altså om jeg skulle utvide mine nye vaner med litt rengjøring, utover ren sminkefjerning.

Men, "urettferdig" da, at jeg har en som ikke er moden nok til å klemmes enda, men spent nok til å kjennes, midt på haka i kveld.

Det dumme er jo at jeg stadig ender med å klemme på dem før de er klare, så blir det et enda større, vondt, hovent, rødt område. typsik gjør jeg det i halvørska på morgenen (står opp lenge før jeg er våken) også må jeg prøve å sminke det bort. Og som sagt, egentlig bruker jeg jo bare maskara, så det går jo ikke...