Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-12, 23:06   #55
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmail

Leit at ferien ble slik da!

Jeg tenker også at dette er opplegget? Vi har bestilt ekstra benplass alltid. At man ikke får spist med baby på fly gir seg litt selv. Byttet dere ikke på? Samme med dag og morgen, hvor var barnets far? Ift de andre barna, byttet dere ikke på?

Det meste av det du beskriver har jo ikke noe med charter å gjøre. Selv har jeg idag reist med rutefly og leiebil til eget hus, og det blir supert, men var utrolig mye mer slitsomt enn charter til Thailand. Glad jeg ikke gjorde dette da babyen var 5 mnd.

Håper resten av ferien blir bedre

apan er ikke aktiv   Svar med sitat