Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-07, 18:23   #86
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Litt rødvin i konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Du sier du har vært på ganske mange fester hvor du selv drakk "før" du ble konfirmert. Det blir jo litt sånn dobbeltmoral at du fikk lov til det synes jeg, men at å være med i et selskap hvor noen voksne nyter et glass rødvin er helt utenkelig. Jeg forstå ikke tankegangen her?

Jeg fikk jo ikke akkurat LOV til å gå på fester der det ble drukket da jeg var 14-15, da

Dessuten er det jo ikke snakk om et selskap der voksne nyter rødvin, det er snakk om en konfirmasjon -dvs ungdommens selskap.
Jeg er absolutt for å vise at det går an å drikke i normale former, og jeg er også helt klart for at voksne kan drikke et glass eller to i ordnede former selv om det er barn og unge tilstede. Jeg ser bare ikke at en konfirmasjon, dåp eller annet selskap en søndag formiddag der barnet er i sentrum er det stedet alkohol er naturlig.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat