Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-12, 20:31   #77
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmail

Jeg skjønner veldig godt at du ble stuck med knøttet. Det hadde jeg blitt hos oss også tror jeg, nettopp fordi puppene sitter ubønnhørlig fast på meg. Selv om min nok er litt lettere å roe enn din hadde jeg også forventet at jeg var bundet til mikro ca 24/7. Så spørs det om man synes at det er greit eller ikke. Vi skal på tur i august, og da forventer jeg noe sånt. Jeg forventer ikke at det blir så veldig avslappende egentlig, men jeg tror det blir en fin tur likevel.

Hvis instinktene dine stritter mot fortsatt neste sommer og sommeren etter der spørs det om det ikke er riktig å vente? Folk er forskjellige. Noen trives best hjemme, noen vil på tur selv om det er slitsomt, andre foretrekker charter, noen tar heller strevet med å ta med ungene utenfor allfarvei og atter andre takler ikke varmen. Ferie er ikke tidspunktet man presser seg til å gjøre ting man egentlig ikke synes er noe særlig, men jeg skjønner godt at du veldig gjerne vil få til en fin familieferie. Hadde de store ungene det fint? Hva med mannen? Jeg tenker at det helt sikkert går seg til for minstemann også etterhvert. Ellers sov plutten i basinette også da han var 1,5 år. Det er 12 kg grense på dem. Helt fantastisk innretning på flyet. Rapport følger når vi har testa rutefly + leilighet + cruise med 4 unger med tilsammen 10 års aldersforskjell. Og slekta på slep.