Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-12, 16:26   #74
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vurderer Montessori-skole for sønnen min

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Nuvel. Vår erfaring er at man kan være veldig enige med læreren om hvor nivået ligger og burde ligge, men at det likevel ikke er ressurser til å tilrettelegge for de som ligger foran. Selv om det er flere av dem. Og ja, de er klar over at de bryter loven, ja, det er en flink og dedikert lærer det er snakk om, men det går rett og slett ikke. Men noe får de til, de greier å unngå at elever kjeder seg. Til det har de laget et for variert opplegg der det alltid er noe å holde på med som fenger. Men å utfordre dem fremover får de rett og slett ikke til.

Nå er jeg egentlig litt urettferdig mot dem, for vi har fått tilbud om å følge undervisning på 1-2 trinn over. Det er mulig vi skal prøve det neste år. Som hun sa, de har ingen motforestillinger, det er bare litt knapt med kontaktlærerressurs. Og i og med at jeg er så fornøyd med henne på alle måter ønsker jeg hverken å klage eller pushe henne over grensa på noe vis. Poenget er bare at det ikke alltid er viljen til læreren det står på.

Du aner ikke hvor godt det er å se noen skrive noe sånt.