Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-07, 20:25   #107
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt rødvin i konfirmasjon?

"Alle" i klassen min drakk da de nærmet seg 15 år. Selv var jeg på min første fest der jeg drakk alkohol to uker før jeg fylte 14.

Min mor og far var oppegående, engasjerte foreldre som trodde de hadde full oversikt over hvor jeg var og hvem jeg var med til en hver tid.

Jeg fikk selvsagt ikke lov til å dra på slike fester.

All drikking behøver ikke skje på natterstid. Spesielt ikke for nysgjerrig ungdom. Og man trenger heller ikke drikke så mye at foreldre merker det.

Helt sant.
Dette har lite med hovedinnlegget å gjøre, men jeg følte at det ble tvilt på at foreldre kunne være oppegående og ansvarsfulle hvis ung ungdom drakk.

Forresten så røyket jeg fra jeg var 14 til jeg var 16 før jeg fortalte det til foreldrene mine også. De hadde ikke visst noe fra før.

Men jeg kan godt se for meg at det er store forskjeller rundt om i landet.