Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-07, 21:25   #111
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt rødvin i konfirmasjon?

Stuper inn for å gi mitt besyv med angående alkoholfrie soner: Jeg tror egentlig at å la en konfirmasjon være alkoholfri vs. å ha noen glass og et begrenset utvalg vin stående ved koldtbordet, har relativt liten betydning.

Da vil det være viktigere om anledninger som normalt sett "alltid" er med alkohol en gang i blant ikke er det: Blåtur med jobben, uten alkohol. Grilling med bare lettøl av og til.

Og en annen ting: Ha gode alkoholfrie alternativer som blir servert med samme selvfølge som øl og vin i middagsselskaper eller til fest! Gud bedre så lei jeg har vært av å drikke farris, vann og ymse blandevann (tonic er virkelig IKKE godt!) i middager og på fest gjennom dette svangerskapet!