Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-12, 13:42   #5
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seville fra Bolia igjen! Noen som ikke er fornøyd? Vurderer å bestille uprøvd...

Jeg liker ikke sofa med lav rygg, men jeg har prøvd Seville i butikken og synes ikke den er for lav i det hele tatt. Det er bred rygg, så om du vil ha hodestøtte kan du legge vanlige avlange sofapute oppe på ryggen å hvile hodet på om du ligger bakover. Jeg liker at det ikke er løse puter i den og det er ikke ryggputer du får trykket sammen når en legger armen oppå ryggen, noe som er veldig bra. Men den er god å sitte i. Jeg skulle ønske jeg kunne kjøpt den sofaen, men den passer ikke inn der vi skulle ha den uansett hvordan jeg prøvde å sette sammen to sofaer av den siden vi skulle ha stor sofa, og det går ikke ann å ta av armlenene på den for å sette mot en annen sofa.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat