Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-12, 23:22   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor "kjønnet" er deres barnehage?

Hvis jeg fokuserer på den barnehagen plutten går i nå, og forsåvidt den forrige barnehagen vi hadde barn i, var det egentlig bemerkelsesverdig lite kjønnsdelt. Alle lekene er rimelig kjønnsnøytrale, dukkekroken er for begge kjønn og alle blir oppmuntret til både formingslek, aktiv lek og konstruksjonslek på tvers av kjønn. Det er faktisk såpass påfallende lite kjønnsdelt at jeg tror de må ha en aktiv politikk på det der. Så ser man jo når man kommer opp på storbarn at det er flere jenter som sitter og perler og flere gutter som blir sølete, men det er ikke barnehagen sin fortjeneste vil jeg påstå, og det er helt greit å få innpass som en perlende gutt også har vi erfart.

Vi har imidlertid hatt barn i en barnehage hvor dette var helt annerledes, men nå var det veldig mye mer enn dette som fungerte dårlig i den barnehagen så der ble vi ikke lenge.