Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-12, 20:04   #1
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Slakte spareboksen

Da har tiden snart kommet for slakt av boksen til datteren. Vi har hatt et intensivt spare/tjene-opplegg en lang stund mens hun har spart til egen pc, og vi har lovt å matche summen.
Men hvordan gjør vi dette på enklest mulig måte? Finnes det fremdeles sånne slaktemaskiner for sparegriser i banker i Osloområdet? Jeg tenkte i utgangspunktet at vi kunne sette pengene inn på min konto siden hun skal bruke de med en gang og jeg ikke har kundeforhold i den banken hun har sin sparekonto i. Jeg har konto i DNB, og det bør vel ikke være store kostnaden å fikse sånt?

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat