Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-06, 20:23   #25
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Folk som ikke har barn vet likevel best

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Pleier ikke unger å forsyne seg selv? Man kan jo ikke forvente at noen skal spise opp når andre har forsynt en.


Ikke hos oss, her har vi late unger som vi må forsyne...... Og hadde de fått forsyne seg selv skal jeg love deg at det hadde ikke vært mye på den tallerken. Hadde for eksempel 4 åringen fått bestemt hva han skulle spise selv, så hadde han f.eks spist en tallerken med ris. That`s it.
Og eldste hadde faktisk en periode i 4 års alderen hvor hun også kunne finne på å brekke seg om det var noe hun påsto hun ikke likte. Men vi lagde ikke noe annen mat til henne, og hun sluttet med det.
Men jeg må ærlig innrømme at jeg er lei av kresne barn. Vi har også smakeregelen, men ungene begynner som regel hver måltid med usj og æsj og liker ikke, det eller det, og ekkelt. Tror ikke jeg serverer maten på helt gal måte heller. Og eldste fører an, og mellomste blir bare verre og verre.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat