Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-12, 13:07   #29
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fingjøring av barnerom - ønsker innspill!

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det er nesten mer lettvint å bytte laminat hvis du er misfornøyd med den.

Jeg vil si at jeg tror det er mye lettere å bytte laminat, også med baby på slep. Babyen kan være med på innkjøp og mye av jobben, bortsett fra saging av laminatlengdene. Mye smartere å bytte gulvet enn å male det gamle, slitte.

Jeg har malt litt nylig. Brukte en time på taket og halvannen på veggene i et rom på tolv kvadrat. Jeg har ikke pirket noe særlig siden jeg ikke har lagt parkettgulvet ennå, så om jeg sølte litt gjorde det ingenting. Å unngå søl og god maskering er ellers halve jobben. Men å male en vegg gjør du på kort tid, og du får også tatt to strøk på en kveld slik at det blir ferdig. Kjøp inn to ruller, så kan du dedikere en til rødfargen og en til den andre.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat