Jeg har rota bort kodebrikken til nettbanken. Bestillte ny og skulle logge meg inn. Men tror du den hersens greia funka? Nope. Hadde tenkt jeg skulle ordne meg slik at jeg hadde nettbank på iPhone før jeg dro på ferie, men kommer meg jo ikke inn for å fikse det. Jeg blir sprø og jeg føler meg dum, for jeg antar at det er noe jeg gjør galt egentlig og at jeg har rota det til med forsøkene mine. Har mista litt kontroll på datagreier og nettgreier og har egentlig aldri fått helt dreisen på nyttige iPad og iPhone apper. En gang i tiden var jeg helt 100 % selvhjulpet og kunne fikse det meste selv, av og til måtte jeg ha litt veildedning og hjelp. Nå står jeg der hjelpesløs og aner ikke helt hvordan jeg skal rydden opp i en supertreg pc som helt klart ikke funker slik den skal, logge meg inn i en fordømt nettbank eller få nyttige apper til å funke. Føler meg snart som hun blondinen som skulle skifte prosessor. Men strengt tatt føler jeg mest for å skylde både på nettbank og ikke fungerende kodebrikke.