Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-07, 12:37   #124
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Litt rødvin i konfirmasjon?

Jeg drakk ikke før jeg var rødruss, og var ikke full før jeg var over tyve.
Jeg er vokst opp med at det var en ankrings-pils når vi var på båtferie, en grill-pils til grillingen. ol. uten at det var alkohol hver gang vi grillet.
Vi ble ikke skjermet fra det, men så på det som naturlig.
Eldstedatteren vår debuterte ikke før hun var rødruss hun heller, og drikker lite. Tror ikke hun har vært full ennå hun heller.
Alkoholfrie soner har vi vel aldri hatt, bevisst i hvertfall.

I vår familie har det aldri vært tradisjon med alkohol i barnedåper og konfirmasjoner. Pga. at vi bor spredd over landet så må gjestene reise etter selskapet, de fleste kjører bil eller må bli kjørt til båter og flyplasser, ergo har det ikke blitt naturlig å servere alkohol.

Det er både en spennende og skemmende tid når de håpefulle går inn i ungdommstiden.Jeg tror ikke det finnes noe fasitsvar på å få de gjennom ungdommstiden skånet for alle farer.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat