Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-12, 22:15   #6
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er barna deres fornøyd med opplegget på sommerskolen i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Snupp syns det var flott, men det var nok viktig at han gikk sammen med flere gode venner. Jeg skjønner godt at hun syns det er kjipt å ikke kjenne noe, spesielt hvis hun ikke er typen som får seg en ny bestevenn uansett hvor hun er. (Men på den andre siden så mener jeg at de ikke har vondt av å teste grensene sine litt. Og jeg syns det virker som et supert tilbud.)

Men det er nettopp det som jeg synes er så rart. Hun er jo svært sosial og utadvendt og får seg alltid venner og hun lekte med andre da jeg hentet. Jeg tror ikke et sekund at hun føler seg ensom men at hun rett og slett bare ikke "gidder", eller helst ser at hun slipper å forholde seg til ny skole og nye folk.

Vel vi har snakket mye i kveld om at det ofte er slik i livet at man bare må gjøre ting man kanskje ikke synes er så ok. Jeg er helt enig i at barn trenger å teste grensene sine litt og dette får meg til å lure på om vesla kanskje trenger å gjøre det litt oftere hvis dette er "nok" til å gjøre henne så opprørt.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat