Sv: Top Models fargebøker til jente 9 år?
Du kan ikke bare skrive smykker da, jeg blir virkelig heeelt forvirret når jeg kommer i butikken. 
Var på CMYK og tittet men synes det er vanskelig å vite hva jeg kan kjøpe til jenter..
Ok, takk for tips. Får man evt byttet sånne bøker?
Synes det er greit å være sikker, de er i Spania nå, og vi skal dit til uka, og synes det er greit å prøve å kjøpe noe som kan brukes med en gang og som ikke trengs å byttes. Må jo være stas å kunne ta det i bruk med en gang.
Skal sende sms til mamman og høre om hun liker å fargelegge og om hun har mange av disse TopModels bøkene.
Takk for tips til hudfarger ol. Det skal jeg sannelig huske på til eldstemann også. Han liker å tegne og fargelegge men sier aldri noe på hva han vil ha av farger, han er en takknemmelig tass...
Sist vi kjøpte noe til jente (11år) så kjøpte vi en glitretopp, et sånt designhefte jeg fant på ARK, mye likt TopModels, tror jeg men sikkert for litt eldre og sånne Faber tegneblyanter i rosa og lillatoner. Hun takket mange ganger så tror det fallt i smak.
Nødløsningen får bli den Pingleaktivitetsboken og en glitretopp fra H&M og evt noen fargeblyanter. 
Takk for mange bra tips.