Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-12, 20:01   #8
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Balkongtre/-busk

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Vi er generelt late og bor i en oppoverbakke, så flytting av planten er nok ganske uaktuelt før den avgår med døden, ja.

Men jeg liker fargen, litt sånn spenstiggrønn.

Eg gjorde litt research på denne planten, fordi eg hadde veldig lyst på slik hekk. Men det går visst ikkje, med tanke på vinteren her. Kan hende ein urne-buksbom går betre, i og med at det ikkje blir like djupfryst i potte og det kan stå lunare. Men eg ville sjekka det opp.

Ja, veldig fin og frisk grønnfarge. Han er mykje brukt til hekk på Vestlandet, men der er vintrane mildare.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat