Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-12, 19:55   #2
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barn på konsert/teater

Vi begynte å gå på slike ting allerede før hun var året.

- Danseforestilling for babyer? Høres skikkelig pretensiøst ut, sa jeg da en i barselgruppa lurte på om vi ville bli med da vesla var 9 måneder gammel. Men alt skal prøves, så kan en heller disse det i etterkant. Og vesla elsket det. Da snakker vi om en forestilling som var målrettet mot de aller minste og som ikke varte lenge. Etter det har vi gått på dans, konsert, teater og dukketeater, hele tiden med et blikk på hvor lenge det varer og hvem som målgruppen. Som 2 1/2-åring så hun dukketeater beregnet for 5-åringer, men da var vi i utgangspunktet innstilt på å gå hvis hun ble urolig eller hvis hun syntes det var skummel

Se det an, og prøv dere fram. Er ungene urolige, så er det bare å gå og prøve på nytt med noe annet senere. Jeg elsker å kunne boltre meg i hovedstadens kulturtilbud med vesla som nå er blitt 6. Selv vokste jeg på et sted hvor slike ting ikke fantes, så jeg koser meg ofte like mye som henne.