Sv: Bilstol til liten fyr på 17 mnd?
Barnas hus er-.... upraktisk langt unna!
Vi har jo flyttet. Jeg pleide bo sånn "barnas hus? no problem, stikker dit etter jobb en dag", nå bor jeg sånn "barnas hus? Joda, det kommer hit i november, jeg gleder meg, for sannsynligehten for at jeg ser et av de andre i landet før den tid er ikke stor" Min svigerinne pleide ta turen innom når de besøkte oss i Bergen...
Jeg har konkludert med at jeg faktisk ikke vet hvor jeg får tak i bilseter her for tiden. Eller hvilke de har. Trøster meg vagt med at nevnte svigerinne jobber på babybutikk, sånn utenom at hun nå er i mammaperm (og butikken blir nedlagt før hun begynner å jobbe igjen, fordi den er oppkjøpt av barnas hus, fordi de ikke ville ha den lillelokale konkurrenten vegg i vegg når de starter opp) så der får jeg sikkert tak i bilseter, i alle fall vet hun nok hvor jeg får hva.
Besteforeldrene har allerede et... vel, mulig det er twe, eller et av de andre fra samme produsent, min bror og svigerinne kjøpte det egentlig for å ha i bil nr to som de ikke har og ikke kommer til å skaffe før de faktisk har to sertifikat i huset, og derfor har mine foreldre det "inntil videre". Det har de jo egentlig for min nevø da, men bruker det til Knerten også. Men ja, de skulle hatt et sete til de også, etterhvert, fire barnebarn og et sete er vel ikke en langvarig løsning... (enn så lenge går det fordi de to yngste bruker babysetene sine som kan enkelt festes i bestefarbilen, og de aldri har hatt med seg begge guttene på en gang, eller begge mine for den del.)
Men ja, jeg har tenkt på twe bl.a. Så det er ingen utenkelig løsning det, men altså ikke på barnas hus denne uken i alle fall. Og muligens burde hun hatt nytt sete før november, så jeg bør finne ut av babybutikkene i området...