Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-07, 19:37   #7
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har giftet seg gjennom humanetisk forbund?

Vi giftet oss i regi av HEF. Et av kravene var at det ikke kunne ha noe religiøst innhold. Ellers kunne vi bestemme selv hvordan vi ville gjøre det.

Vi hadde vielse utendørs med venner og familie tilstede, min mor og svoger leste hvert sitt dikt, også hadde vi to sanger, en på engelsk og en på norsk. I tilegg til talen som vigsleren hadde skrevet til oss hadde vi en ringseremoni. Det ble akkurat slik vi ønsket oss, personlig og vakkert.

Jeg kan egentlig ikke tenke meg at det er mulig å gifte seg i kirka uten prest, og ser egentlig ikke helt poenget (annet enn et stort kompromiss, men de kjenner jeg også godt til personlig. ) Bedre å kjøre enten/eller enn "ja takk begge deler" i dette tilfelle?

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat