Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-07, 21:18   #2
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskekrimtråd 2: Stieg Larsson

Altså... Nå er jeg nok litt ufin her, men dette må jeg bare få lov til å si: Jeg får følelsen av at han har sittet med høyrehånda et annet sted enn på tastaturet mens han har skrevet denne boka. Jeg har himlet mye med øynene underveis.

Noen som skjønner hva jeg mener, og som er enige? Jeg nevner i fleng; Erika Berger har så fantastisk sex med Kalle Blomqvist, så hennes ektemann har selvfølgelig forståelse for at hun fortsetter å ha sex med ham til tross for at hun er hans kone. Og Lisbeth Salander har gjerne sex med vakre kvinner, men foretrekker jo egentlig pikk da. Og er selvfølgelig et fyrverkeri i sengen.

Makan.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat