Tråd: Katteplager
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-12, 12:30   #7
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Katteplager

Huff, vi har hatt samme problem her, vi har skremt de så fort de har vist
seg i nærheten så de skal forbinde området med noe negativt(så de ikke har lyst til å besøke oss.).
Jeg er allergisk og vi har marsvin som ofte er på gulvet, så her er også katter uønsket.
Da mannen pusset opp i høst så lurte deg seg inn en katt som han måtte jage ut, godt han la merke til at den kom inn,
for vi har alltid marsvinburet oppe og ha skulle på jobb senere.
Jeg synes det er en uting egentlig, tenk deg om det løp hunder rundt løse inn i andres
hager og gjorde fra seg og inn i huset til folk, da tenker jeg det hadde blitt oppstyr!
Her er det katter som gjør fra seg på plattingen, tisser under plattingen så det stinker av og til.

I vinter strødde vi med sort pepper, det skal visst gjøre det mindre attraktivt å være der,
og så kjøpte vi sånn boks som skal gi fra seg lyd som kattene ikke liker,
de har holdt seg litt mer unna, vet ikke om det er boksen eller alt annet vi har gjort.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat