Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?
Haha, jeg kan faktisk krysse av på alt, i tillegg til å ikke bry meg om rot, og da snakker vi ekte rot, men jeg ante ikke at jeg var den perfekte kvinnen! Bortsett fra det med cupcakes. Jeg blogger heller ikke noe særlig utover FP om at jeg eier en primus eller er ute med ungene. Det har jeg ikke husket.
Nei, seriøst, altså. Jeg ville ikke brydd meg om å sammenligne meg så mye med andre. Jeg har oppdaget at det er ganske mange som bruker mye tid på gjøre det, være misunnelig eller hoverende alt etter hvordan de de sammenligner seg med er. Det er også noen som tar det at andre gjør noe annet enn dem som en kritikk av seg selv. "Hva, gjør du noe annet enn meg? Sier du at jeg gjør det galt?".
Jeg klarer ikke å bli lei meg eller føle meg mindreverdig over at noen har bedre råd enn meg eller er tynnere, har kulere jobb eller baker penere kaker. Jeg har det fint, jeg prøver å lytte til og lære av klokere folk enn meg selv, og så endrer jeg de tingene jeg ikke liker og som jeg kan endre på, en for en.
Og så føler jeg meg alltid truffet av et kompliment.