Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-07, 10:50   #166
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Litt rødvin i konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Hvis du mener drikking inngår i dette, så blir vi aldri enige.

Jeg har forresten også sett mye til tenåringer, og holder fast ved min mening at å måtte bli fysisk med tenåringen sin for å få den til å ikke gå på fest er ikke noe som jeg anser som vanlig i de fleste familiene. Jeg nekter å tro det.

For meg inngår drikking i dette, ja, og jeg snakker om tenåringer fra konfirmasjonalder når jeg tenker tenåringer.

Det er ikke vanlig, men det finnes et par tilfeller i hver klasse og som regel er det unger som har veldig ulik bakgrunn og kontroll hjemme. Alt fra ingen til ekstrem overvåking. Om jeg var tenåring og ble ektremt overvåket hadde jeg blitt mannevond. Jeg vet det, og jeg var ikke særlig utagerende som ung, bare sur tenåring.

Slike barn er selvsagt ytterpunktene, men det er også de barna som ikke har smakt dråpen før de er atten.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat