Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-07, 11:53   #188
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt rødvin i konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg kjenner at jeg kvir meg litt til å få tenåringer. Hun er 10,5 år nå. Foreløpig er hun så fornuftig at vi foreldre av og til lurer på hvor hun har det fra. Måtte det vare. *krysser fingre og tær*

Og denne kan jeg bare signere. Men min er 13 år ennå litt nærmere den aktuelle alder.

Her vi bor er det akkurat slik Hattifnatten beskriver. Mange av tenåringsforeldrene er unge møder (35+) og de er langt fra ferdig med fest og fyll. De henter barna hjem fra disco fredag og er selv dritings på pub på lørdag. Ofte har de forspill hjemme der tenåringene ser hvordan mor, far og vennene oppfører seg. I tillegg mener mange av foreldrene det er OK at barna drikker "litt" etter at de er konfirmert, slik at de venner deg til det til de blir 18...

007 er ikke aktiv   Svar med sitat