Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-12, 19:17   #3
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lysere stue - med fondvegg? Interiørhjelp søkes!

Dekor og puter har ofte blitt rosa, hvitt, lilla, grønt. Rosa passer godt til den brune sofaen, men grønnfarge som matcher sofaen er ikke like lett å finne.. Men rosa fondvegg skal jeg absolutt ikke ha

I hjørnet mellom tv og vindu har det pleid å stå en ekstrastol. Den skal kastes, den er stygg og vond å sitte på. Men i hjørnet som ikke synes, på andre siden, har jeg egentlig lysst til å fjerne en sjenk, og heller ha ekstra stol stående der, med svevehyller over/nærmere tven. Drømmen er å finne en retro loppisstol som kan males/trekkes om på enkel måte. Liker ikke svære lenestoler, men med enkle armlener i tre, kan jeg nok få det til å matche sofaen..

Men stålampe var en god idè der - aldri tenkt på. Men budsjettet tillater ingen dyre innkjøp, dette var ikke akkurat planlagt

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat