Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-12, 20:44   #5
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lysere stue - med fondvegg? Interiørhjelp søkes!

Det glemte jeg visst å si - jeg er litt anti-blå. Turkis kan til nød gå an i enkelte nyanser, men ikke sammen med denne sofaen..
Venninna mi trodde hun så syner da jeg hadde malt et par store utepotter i fargen sjøsmaragd

Rød har jeg prøvd - blir julete. Gult passer ikke til sofaen, oransje blir for mye.
Før har jeg hatt brunt kjøkken med hvit innredning, det likte jeg godt. Men vil ha såpass kontrast at det virkelig synes. Ikke bruke kaffe-latte lignende farge, for å si det slik.

Fant en fargeprøve på en gråfarge som heter Betong i en skuff daa jeg ryddet, men tror den blir veldig grå.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat