Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-06, 21:20   #6
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Folk som ikke har barn vet likevel best

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Som sagt, Adrienne: det er jo slett ikke sikkert at dette er tilfellet for din fiskevegring, men at noen barn har triks på lager for å slippe å spise mat de helst ville vært foruten, det vet jeg ganske sikkert.

Jeg liker fisk jeg, men jeg kaster opp likefullt. Ikke bevisst, siden jeg som voksen fortsatt brekker meg bare jeg kjenner fiskelukt. Men det fins nok av de som har insinuert at jeg bare later som, og at jeg er vanskelig. Men når man har kastet opp en matvare mange nok ganger, så reagerer jo kroppen ganske automatisk også. Det er enkelte matvarer jeg fortsatt ikke orker etter to svangerskap med mye oppkast.

Jeg tror at enkelte barn tidlig viser preferanser på hva de liker og hva de ikke liker. Snuppa mi er ikke så veldig glad i grøt, men elsker middag. Hun er heller ikke særlig begeistret for fruktmoser. Poden var helt omvendt, og jeg lokket i han middag ved å gi han middag blandet med fruktmos. Nå spiser han omtrent alt han får servert av middagsmat.

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat