Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-12, 07:05   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan du sitte helt stille?

Jeg er på konferanse. Jeg har egentlig ikke sett på meg selv som spesielt rastløs, men jeg konstaterer at folka rundt meg sitter helt, helt stille på stolene sine. De er stort sett amerikanere, hvis det er en relevant opplysning.

Jeg, derimot, fremstår som om jeg har alvorlige konsentrasjonsproblemer. Selv om jeg faktisk synes temaet er veldig spennende og får med meg alt som blir sagt. Jeg fikler litt med telefonen, flytter litt på det ene benet, sjekker programmet for hvor min neste sesjon skal være, fester en hårspenne på nytt, flytter litt på foten igjen, fikler litt mer med telefonen, teller antall spotter i taket, tar på mer lip gloss, flytter litt på føttene mine ... dere begynner å forstå? Jeg forsøker å gjøre som de andre, men det er visst komplett umulig.

Kan du sitte helt, helt stille i over en time når du overværer noe som engasjerer? Eller er jeg bare en pest og en plage?