Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-12, 15:11   #4
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rimelig og ok sengetøy?

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Det fine, med all denne oppussinga og utbyttinga som foregår, er at slike som eg finn fine, nesten nye møbler på finn som eg kan møblere med... Nei, men seriøst, eg sitt for eksempel i ein sofa eg er godt fornøgd med, kjøpt brukt frå ein matchande interiørblad-heim kor dei var lei av mørk sofa og ville ha noko lysare. Eg synest også det er skremmande. Det er vel eit symptom på kor godt vi faktisk har det.

Du sitter også i en sofa fra Finn?
Imellom tenker jeg at alt her i huset er fra Finn eller Ikea... Men nå har jeg bestilt spisebord og stoler fra Living, på tilbud vel og merke! Har hatt det gamle i 12 år minst, og mislikt det i 10 år!

Tilbake til sengesett, kjøper alltid det på tilbud når jeg får lyst eller ser noe jeg liker til en ok pris. Vet ikke om det er en gang i året. Noen år kan jeg kjøpe 2 x 2 matchende, andre år ikke noe. Og hvis barna vil ha Angry Birds sengesett, så sjekker jeg ikke kalenderen for å se når de sist fikk sengesett. Sånne bruksting fører jeg ikke statistikk over. Ødelagte sengesett blir kluter eller brukt til å dekke andre ting, noe blir gitt til Freetex.

Sist redigert av Mrs. S : 27-07-12 kl 17:11.
Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat