Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-12, 17:34   #18
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hunden røyter

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Kanskje det ikke er foret likevel, da. Synes jo det er snodig at hun skal reagere nå på et for vi har brukt i over et år tidligere. Kan man gi hunder tran, mon tro?

Det er nok foret ja.
Hunden bruker tid til og venne seg til ett nytt for.

Det har ingenting å si om du har brukt foret tidligere. Så du må nok bare gi det tid, så skal du se det går seg til.
Og bytte for igjen gjør vondt værre, så det ville jeg ikke gjort.

Det er en grunn til at man aldri bytter for midt i en utstillingssesong for utstillingshunder.

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Jeg avbefaler Labb (Felleskjøpet) på det sterkeste! Av de jeg har snakket med som har prøvd dette til hundene sine hører det til unntakene at hunden fungerer godt å det. Vår forrige hund, en Labradorhann, så rett og slett syk ut når han fikk Labb, og han var knapt til å ha i hus i den perioden. Han ble feit og ekkel i pelsen og luktet helt forjævlig. Vi byttet tilbake til Eukanuba etter noen måneder. Det var nesten litt for godt til å være sant at et for til omtrent halve prisen skulle fungere like godt som RC/Eukanuba.

Signerer.