Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-12, 08:18   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Har du hatt et dyr som sørger?

Da vil jeg gjerne høre din erfaring!

For 1,5 uke siden døde den ene pusen vår 17,5 år gammel, og igjen sitter vi og broren hans. Vi mennesker sørger jo på vår måte, og snakker masse om det, men så er det puselusen da... Han har ikke ropt på ham eller tuslet rundt for å lete. Broren fikk dø hjemme og han fikk hilse på ham da han var død. Han har vært syk de siste ukene også, og det virket som om broren fikk med seg det for han endret atferden rundt ham på en omsorgsfull måte. Men han er veldig stille, gjør ikke noe galt (småspikk som han vanligvis gjør), sover ikke ved siden av meg hver natt, sover mer og er generelt mutt liksom. Han får selvsagt mye kos og omsorg

Jeg synes ikke på noe måte at det er rart at han har endret noe atferd altså, men lurer litt på om hva vi kan forvente? Vil det gå over etter kort eller lang stund, eller blir det permanent? Sikkert ingen fasitsvar, men vil allikevel høre erfaringer hvis dere har