Sv: Diverse spørsmål til dere som ferierer i Danmark
Jeg la heller ikke merke til boder med ræl. Det er jo endel småbutikker med Legoprodukter, i tillegg til den store Legobutikken ved inngangen. Det var i sistnevnte tiåringen var interessert i å bruke sine oppsparte feriepenger, så det var ikke mas om noe annet.
Det har kommet mye nytt i Legoland siden jeg var der selv da jeg var liten, og siden jeg var der med egne barn for første gang for over 20 år siden. Det er også kommet endel nytt de aller siste årene. For barn (og voksne) som elsker Lego så er det jo en verdi i seg selv at alt er Lego. Jeg syns de små byene og landskapene i Lego fortsatt er fine, selv om en kan se at de ikke er nye, og de vakte overraskende stor begeistring hos tiåringen som har vært der før også. Hvis mengder av berg og dalbaner og den type attraksjoner er det viktigste, er det sikkert andre parker som har mer, men for oss var det mer enn nok også av sånt i Legoland.
Denne gangen var vi også i Legoland midt i juli, noe jeg egentlig ikke driver med. Men det var overraskende lite køer, så det gikk helt fint. Tror vi sto maks fem minutter i kø.
Jeg er ikke noen stor fan av familieparker, og prøver mest å unngå det om jeg kan, men Legoland syns jeg er morsomt.
|