Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-12, 00:16   #24
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal jeg ringe barnehagen?

Bra at jeg dumpet over denne tråden, for nå ble jeg minnet på at jeg kanskje bør sette av litt tid til knerten min første dagen han skal i barnehagen etter ferien.
Og kanskje til og med ta en telefon til barnehagen i morgen, og si at hannok får fri denne uke også, ettersom jeg bare ga beskjed om sikker ferie de ukene som ar vært.
Jeg er spent selv jeg, på om han kommer in i det veldig fort, eller om det faktisk blir litt ny innkjøring. (min bytter ikke barnehage, så det problemet har vi ikke, men har var en del sjuk halvåret som har gått, og de 2-3 siste ukene før vi tok ferie var han også helt borte.

Men jeg tror at han fisker fort opp at barnehage var spennende, og krysser fingrene forat han ikke skaper mye hdebry.