Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-12, 13:22   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har Samsung Galaxy SII

Jeg har hatt min i snart 1 år og er fremdeles superfornøyd. Vil aldri ha noen annen telefon. Ja, batteritiden er litt dårlig, men kun når jeg bruker den mye til spilling eller nett, men jeg må aldri lade den mer enn 1 gang om dagen. Jeg plugger den i om natta eller på jobb, har alltid lader med meg i veska. Den kan bli ganske varm når jeg feks. spiller et spill lenge, eller når den lades, men jeg har aldri opplevd at lyset dempes, da kun i forbindelse med at det er lite batteritid igjen.

Det eneste jeg kunne klart meg fint uten, er den helvetes funksjonen som dukker opp når man kommer til å dobbeltklikke på hjem-knappen nederst, og hun der kleine dama spør meg "what would you like to do", selv om telefonen er på lydløs.