Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-12, 22:40   #25
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva male panel tak med?

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

Også mener jeg å ha hørt noe om at innendørs oljemaling skulle bli forbudt, men det er mulig at jeg har misforstått?

Det var borte fra markedet i flere år, men er nå tilbake i butikkene igjen.

Og lett og lett, fru Blom. Det er i alle fall vanskeligere å få perfekt resultat med akrylmaling enn med oljemaling, hvis man vet hva man driver med. Jeg vil hevde at det er lettere å oppnå et "greit nok" resultat med akrylmaling, hvis man ikke er spesielt flink og ikke er spesielt nøye med sluttresultatet. Hvis man er flink til å male og opptatt av å oppnå best mulig resultat, er det lettere å jobbe med oljemaling.

Sist redigert av Teofelia : 02-08-12 kl 09:14.
Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat