Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-07, 09:44   #8
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine drømmereisemål

Bestefaren min var sjømann og fortalte masse historier og helt fra jeg var liten har jeg drømt om å reiset til Rio de Janeiro og til Egypt for å se pyramidene.

For ni år siden fikk jeg tatt turen til Rio og det var virkelig flott, annerledes og spesielt. Egypt står ennå for tur.

I tillegg har jeg veldig lyst til å dra til Island, Irland og jeg vil gjerne til Canada. Jeg håper og tror vi skal ha mange flotte og spennende turer når ungene blir litt større. Nå for tiden blir det mest Legoland, Dyreparken og Astrid Lindgrens Verden på oss.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat