Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-07, 13:10   #36
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry Potter- noe for gamle damer?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg er potteroman. Bøkene er til dels virkelig vittige, har et storartet persongalleri, veldig gode plott (Azkaban har et av de aller beste jeg vet om) og et univers som er skikkelig gjennomtenkt og nesten aldri glipper. Jeg gleder meg veldig til siste bok.

Filmene er jeg ikke like begeistret for (selv om jeg har sett alle), de fjerner nemlig mye av det jeg liker best, samtidig som de overdriver actionaspektet.

Amen! Jeg liker også bøkene best. Jeg liker filmene også, men ble veldig skuffet av den forrige filmen, der de hadde fjernet og forandret på halve handlingen.

Les bøkene, de er knallbra! Fatter ikke at det finnes folk der ute som enda ikke engang har VURDERT å lese dem og til og med kaller det barnelitteratur

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat