Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-12, 08:43   #13
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Timeantall i barnehage og SFO

Vi har også denne problemstillingen med at både barnehage og jobb er langt unna gåavstand, og en bil, to store og to små. Nytt fra i morgen er at begge de to skal i barnehagen og fra mandag skal begge de store på jobb.

Jeg er spent på hvordan dette utvikler seg, i form av lengde på barnehagedagen, henting og levering, mulig busshverdag for en av oss (uten at det hjelper på at en kan hente og en levere, hente med buss betyr enten å vente lenge på neste buss, eller gå en time hjem. I praksis vil da uansett den som kjører komme først hjem, selv om denne jobber en time lenger)

Men vi håper å få til en fungerende løsning med litt flekser, hjemmekontor etc. Barnehagen er åpen 06.45 til 17 og så vidt jeg vet er det lov å levere ved åpning og hente ved stenging, men det har jeg absolutt ikke lyst til, de er små og det blir lange dager.