Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-12, 23:14   #3
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mulig nabokonflikt-tv-kabel

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Men en ting er at du tar det med kabelselskapet og at du da mener DE skal dekke utlegget (som igjen kommer ann på om kabelen er merket osv). Men fra det og til å mene at NABOEN skal betale er jo en milevid forskjell.
Eller har jeg misforstått totalt nå? Har du ment hele tiden at det er kabelselskapet som skal betale?

I første omgang har jeg nå tatt det opp med kabelmontørselskapet (som jeg regner med jobber på vegne av tvkabelselskapet) som regningen kom fra. Jeg ringte og avtalte deretter å sende en mail med innsigelse. Jeg skriver der at vi har sjekket tilgjengelige kart og tegninger over tomten som ikke viser denne kabelen. Han var på ferie i utlandet og skulle ta tak i dette i slutten av uken. Så da får vi se hva videre dialog bringer. Men ja, når det først kommer en regning fra kabelreparatør så regnet jeg med at de sendte den til de som eide kabelen. Jeg skal sjekke opp nøyere angående kabelmerking imorgen.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat