Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-12, 20:29   #3
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker har du vært i?

Hunderfossen: Lenge siden vi var der. Jeg likte ikke parken noe særlig.
Kongeparken: Veldig lenge siden jeg var der og kan derfor ikke uttale meg om hvordan den er nå.
Bø Sommarland: Kjedelig om man ikke er glad i vannsklier
Liseberg: Toppers for dem som er glad i tivoli
Tusenfryd: Dårligere enn Liseberg
Astrid Lindgrens Verden: Deilig og rolig park, men kanskje kjedelig for dem som liker action. Som voksen syntes jeg parken var helt nydelig og ungene koste seg der.
Mummiverden: Nydelig lita øy i den finske skjærgården. Mest som et utendørs teater i grunnen. Ingen action, men søt park med god stemning. Eldstemann på 10 ville nok kjedet seg der i dag, men han koste seg der da han var 4.
Djurs Sommerland: Veldig bra
Fårup Sommerland: Veldig bra
Legoland: Bra park om man liker Lego. Er man ikke opptatt av Lego ville jeg heller valgt Djurs eller Fårup.
Tivoli i København: Fint sted for voksne om kvelden med konserter og mulighet til å ta et glass vin. Ikke det helt store for barn.
Heide Park i Soltau: Fantastisk park!
Disneyland California: Bra, men mye kø.
Lilleputthammer: Koselig og midt i blinken for å slå i hjel noen timer med små barn.

Det var parkene jeg kom på nå. Har jeg vært i flere tro? Jeg innbiller meg at det har vært noen til.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat