Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-12, 00:11   #190
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg ser ikke noe å reagere på med den røde heller jeg. Hva er galt?

Jeg ser ikke noe "galt" med buksen, men jeg opplever det som litt "rart" at barn og voksne har på seg samme klær. Men dette har ikke noe med at barna er "seksualisert" (egentlig et litt merkelig ord - hva betyr det? Minner meg om en lysbryter. At den kan bli slått på av noen andre, men jeg tenker på seksualitet som noe en bærer inne i seg.). Jeg synes det er like pussig når mor går i creem og jentene går i creemy. Jeg har klær til jentene mine i det merket, men jeg går ikke i den type klær selv. Og grunnen? Det blir litt utvisking mellom hvem som er voksne og hvem som er barn. Det samme synes jeg med feks morsomme drikke-t-sjorter, det ser bare merkelig ut når folk under 18 som ikke drikker, går med dem. Det er som om jeg skulle hatt en band t-sjort med en band jeg ikke likte.