Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-12, 22:59   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.638
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Todelt vintertøy?

I fjor hadde frøkna todelt POP sett (foret) og det holdt tett i pøsregn, bor på vestlandet. Hun brukte det som regntøy også. Årets har bare vannsøyle på 5000 i følge nettsiden, så jeg vil vel ikke anbefale det. Hvis hennes ikke passer i år aner jeg ikke hva hun skal ha. De er ikke ute så enormt mye på skolen, men hun går fra og til, så klærne må holde tett.

Isbjørn er jo bra, men det er innnmari dyrt, så jeg hadde neppe kjøpt det til en som sliter på klærne. Synes POP holdt veldig bra, så kunne godt hatt det igjen om vannsøylen var høyere.

Reflex tåler mye, høy slitestyrke, og koster ikke så mye, så kan du heller supplere på etterhvert som det trengs.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat