Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-12, 09:03   #130
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dine beste vårruller?

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Dere som friterer i vanlig gryte og ikke frityrgryte. Når vet dere når oljen er varm nok? Bruker dere termometer? Friterte hjemmelagde kyllingnuggets her en dag og da ble de ferdig veldig fort, under 1 min. Synes det gikk litt vel fort, rakk ikke å ha dem i før jeg måtte ta dem opp igjen.

Jeg har kastet ut frityrgryten, og bruker vanlig jerngryte. Synes det er mye bedre
Bruker ikke termometer, men følger med.og justerer temperaturen manuellt underveis hvis behov.
Stekte rekechips forrige gang og DET gikk fort. To sekunder så poppet de opp og ble store. Ganske så fasinerende. Endte opp med å steke hele pakken , da det var litt morro

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat